Loading...

اخبار

آواتارهای سه‌بعدی واتساپ در راهند!

نوشته شده در : 2022/07/25 - 00:00
امکان ایجاد آواتار شخصی که به تازگی در اینستاگرام فعال شده، قرار است به واتساپ هم اضافه شود.
با مسدود شدن تلگرام در ایران، واتساپ به یکی از پراستفاده‌ترین شبکه‌های اجتماعی ایرانی‌ها تبدیل شده‌است. اگر کاستی‌هایی مانند سرعت پایین آن در مقایسه با تلگرام را نادیده بگیریم، واتساپ توانسته به عنوان یک شبکه اجتماعی در دل ایرانی‌ها جا باز کند. البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که ویژگی‌هایی که در هر نسخه جدید واتساپ، به آن اضافه می‌شوند، کاربران را بیشتر از قبل ترغیب به استفاده از آن می‌کنند. 
واتساپ به تازگی در حال کار بر روی ایجاد ویژگی آواتارهای سفارشی‌سازی شده است. این قابلیت شما را قادر می‌سازد آواتارهای قابل شخصی‌سازی خلق کنید و هنگام تماس ویدئویی با دوستان‌تان، از آنها استفاده نمایید. 
این آواتارهای سه‌بعدی، در جان بخشیدن و واقعی‌تر ساختن فضای مجازی، نقش عمده‌ای خواهند داشت و اولین تصاویر منتشر شده از آنها نشان می‌دهد که ظاهر گرافیکی جذاب آنها، مورد توجه کاربران زیادی قرار خواهد گرفت. تصویر زیر، اولین تصاویر منتشر شده از این آواتارهای سه‌بعدی است. 
واتساپ جدید
 

آواتارهای سه‌بعدی را کجا استفاده کنیم؟
جای اصلی این آواتارها در تماس‌های ویدئویی است. می‌توانید از آنها به عنوان فیلتری جذاب برای تماس ویدئویی استفاده کنید. اما کاربرد آنها به تماس ویدئویی محدود نمی‌شود. با قابلیت‌های شگفت‌انگیزی که واتساپ دارد، می‌توانید از آنها استیکر بسازید و با فرستادن آنها در چت، دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید. واتساپ این روزها محبوبیت زیادی بین کاربران فضای مجازی و به ویژه ایرانی‌ها پیدا کرده‌است و برای حفظ این جایگاه، به طور پیوسته در حال توسعه و افزودن قابلیت‌های جدید است. 
 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!